Atgriešanas nosacījumi
ATGRIEŠANAS POLITIKA
Ja jums ir kādi jautājumi, nevilcinieties meklēt speciālistu palīdzību.
SAZINIES AR MUMS:
SALES@BALKANENERGY.LV
Mūsu aģenti ir pieejami
no pirmdienas līdz piektdienai - 09:00-17:00
KĀ TAS STRĀDĀ?
Jūs sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu un pastāstiet mums, kāpēc vēlaties atgriezt vai apmainīt preci.
Mūsu komanda izmeklē jūsu gadījumu un piedāvā labāko variantu.
Pēc preču saņemšanas no jums tehnoloģiju nodaļa pārbauda preces stāvokli.
Jūs saņemat savu naudu atpakaļ vai saņemat jauno produktu, kuru vēlaties.
ATGRIEŠANAS UN MAIŅAS PERIODI
Ja vēlaties atgriezt vai apmainīt pirkumu, jums ir 60 dienas pēc piegādes datuma.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka, ja klients izvēlas organizēt transportēšanu, viņš būs atbildīgs par saistīto izmaksu segšanu.
Prasības atgriešanai:
- RMA pieprasījuma veidlapa
- Rēķins
- Maksājuma kvīts
Atgrieztajām precēm jābūt labi iepakotām, lai izvairītos no bojājumiem transportēšanas laikā, pretējā gadījumā zaudējumus sedz klients.
ATMAKSAS METODE UN LAIKS
Katru atgriezto preci pārbauda Energoekonomikas tehnoloģiju nodaļa un klients tiek informēts par tā statusu.
Mēs jums atlīdzināsim par atgrieztajām precēm tādā pašā veidā, kā jūs par tām maksājāt. Ja vēlaties, varat veikt apmaiņu pret to pašu preci.
Atgriežot ar kurjeru, mēs to apstrādāsim 14 darbadienu laikā , tiklīdz būsim saņēmuši jūsu atgriešanu . Atkarībā no jūsu bankas apstrādes laika var paiet līdz pat 7 dienām pēc atgriešanas apstrādes, līdz tas tiks atspoguļots jūsu kontā.