Menu
Your Cart

Garantijas politika

 

Jūsu sirdsmieram mēs piedāvājam garantiju visiem mūsu produktiem.
Ja vēlaties izmantot savas tiesības uz garantiju, lūdzu, sazinieties ar mums, un mēs jums palīdzēsim šajā procesā.

 

KO TU SAŅEM?

 

GARANTIJA

6 MĒNEŠI - 5 GADI

 

ĀTRA ATBILDĪBA

 

AĢENTU ATBALSTS

 

GARANTIJAS PAKALPOJUMU POLITIKA


Visiem BALKAN ENERGY nodrošinātajiem produktiem ir garantijas laiks, kas atbilst Eiropas likumdošanas prasībām. Iespējamas variācijas preču apakšgrupās. Lai iegūtu specifisku informāciju, lūdzu, skatiet produkta dokumentāciju.

1. Preces garantija ir spēkā tikai tad, ja tai ir pievienots:
- Pirkuma dokumenta oriģināls (čeks, rēķins, nomas līgums).
- Citi dokumenti.

1.1 BALKAN ENERGY patur tiesības atteikt garantijas apkalpošanu, ja garantijas talonā aizpildītie dati ir mainīti, izsvītroti vai papildināti.

2. Bojājuma gadījumā BALKAN ENERGY pienākumi ir:
- Likumā noteiktajā termiņā nodrošināt defektīvās preces atbilstību pārdošanas līgumam.
- Nomainiet bojāto preci pēc saviem ieskatiem.
Preces nomaiņas gadījumā to var aizstāt ar tādu pašu modeli vai citu līdzvērtīgu modeli, kam ir tādas pašas funkcionālās un tehniskās īpašības kā oriģinālajai precei.

3. Garantija neattiecas uz:
- Periodisku pārbaužu veikšanu, apkopi, remontu vai normālas darbības rezultātā nolietotu detaļu nomaiņu.
- Defekti, kas radušies nepareizas lietošanas vai uzstādīšanas rezultātā (pārslodze, mehāniski bojājumi, trieciens, temperatūras, mitruma, šķidrumu, putekļu, pārtikas, dzērienu, priekšmetu, augu, dzīvnieku, kukaiņu, toksisku vielu vai citu faktoru iedarbība ārpus pieļaujamām robežām), lietošana), izstrādājumu citādi, nekā aprakstīts lietošanas instrukcijā. 
- Ja nav ievēroti lietošanas instrukcijā aprakstītie nosacījumi transportēšanai, uzstādīšanai, ekspluatācijai un uzglabāšanai.
- Bojājumi, kas radušies elektriskās strāvas trieciena, pērkona, plūdu, ugunsgrēku, karu, pilsoņu nepaklausības, nepārvaramas varas, nestandarta barošanas avota darbības vai citu no ražotāja, importētāja un tirgotāja neatkarīgu ārēju ietekmju rezultātā.
- Strādājot ar nestandarta barošanas tīklu, ar citām nepiemērotām vai nestandarta ierīcēm.


4. Garantija neierobežo Eiropas tiesību aktos noteiktās patērētāja tiesības.

5. Pārdevējs neatkarīgi no komercgarantijas ir atbildīgs par patēriņa preču neatbilstību pirkuma līgumam saskaņā ar Direktīvas (ES) 2019/2161 noteikumiem.

KOKAS KRĀSNIS, PLĪTIS UN KATLI/GRANULU KRĀSNIS UN KATLI:

  1. STANDARTA 2 GADU GARANTIJA

Lai nodrošinātu optimālu darbību, lūdzu, pievienojiet apkures ierīci piemērotam skurstenim, ievērojot attiecīgās tehniskās vadlīnijas. Neaizmirstiet to darbināt saskaņā ar sniegtajām instrukcijām. Ieteicams kvalificētam skursteņslauķim pārbaudīt skursteņa piemērotību. Jūsu sirdsmieram mēs sniedzam divu gadu garantiju apkures iekārtai, izņemot oderējumus, piemēram, flīzes, dabīgo akmeni, metālu un detaļas, kas pakļautas normālam nolietojumam. Turklāt mēs piedāvājam brīvprātīgu REZERVES DAĻU GARANTIJA*. 
Gadījumos, kad plīts vai apkures ieliktnis ir ūdens nesošs, ir svarīgi pareizi integrēt apkures lokā. Nepareizi savienojumi var ietekmēt ierīces ilgmūžību. Ņemiet vērā, ka mūsu garantija vai garantija nesedz nekādus bojājumus, kas radušies uzstādīšanas kļūdu dēļ uz vietas.
 Daži neaptverto komponentu piemēri: 

  • Blīves, piemēram, durvju un logu blīves 
  • Degkameras oderes/flīzes no šamota, speciālas keramikas vai vermikulīta 
  • Sadegšanas kameras rūtis 

Ir svarīgi ņemt vērā, ka mūsu garantija un garantija neattiecas uz bojājumiem, ko izraisījuši: 

  • Plaisas vai rūsa termiskās pārslodzes dēļ (darbojoties virs pieļaujamā degvielas daudzuma) 
  • Nepareiza darbība, lietošana un apkope 
  • Bojāta elektronika, kas radusies elektriskās strāvas trieciena vai ierīces nepareizas lietošanas rezultātā
  • Montāžas un ekspluatācijas instrukciju neievērošana 
  • Nepiemērotas degvielas izmantošana 
  • Darbības traucējumi vietējo apstākļu dēļ, piemēram, nepietiekama skursteņa vilkme vai traucēta sadegšanas gaisa padeve 
  • Rūsas veidošanās no pārmērīga mitruma vai agresīviem tīrīšanas līdzekļiem 
  • Krāsns krāsas maiņa no termiskās pārslodzes 

Lai gan vienības krāsa iztur temperatūru sadegšanas kamerā, var rasties zināma virsmas korozija vides faktoru un degvielas īpašību dēļ. Tas ir normāli un neietekmēs ierīces kalpošanas laiku. Atcerieties, ka, izmantojot nepiemērotu degvielu vai pārslogojot sildīšanas ierīci, tas var izraisīt priekšlaicīgu nodilumu, uz ko neattiecas mūsu garantija vai garantija. Garantija sākas piegādes vai montāžas dienā. Mēs novēršam sūdzības, salabojot vai nomainot skarto komponentu. Transporta un uzstādīšanas izmaksas netiek atlīdzinātas, ja vien tas nav norādīts. Sūdzību gadījumā, ja nepieciešams, sazinieties ar mums, iesniedzot fotodokumentāciju. Mēs izlemsim, kā vislabāk rīkoties problēmas risināšanai.

  1. REZERVES DAĻU GARANTIJA:

2.1. Malkas krāsnis, plītis un kamīni:

Rezerves daļu garantijas programma attiecas uz komponentiem, kas pakļauti normālam nolietojumam, piemēram:

  • Blīves
  • Roņi
  • Stikla rūtis 
  • Durvju rokturi
  • Visas detaļas, kuras var izņemt no sadegšanas kameras.
  • Krāsas krāsas maiņa – nodrošina oriģinālo rūpnīcas aerosola krāsu

 Garantija neattiecas uz darbu. Garantija nav spēkā, ja iekārtu nav uzstādījis un nepārbaudījis kompetents uzstādītājs un saskaņā ar instrukcijām, kas ietvertas iekārtai pievienotajā uzstādīšanas rokasgrāmatā.

2.2. Cietā kurināmā katli un granulu krāsnis un katli:

Rezerves daļu garantijas programma attiecas uz komponentiem, kas pakļauti normālam nolietojumam, piemēram:

  • Blīves un izolācijas
  • Blīves
  • Stikla rūtis 
  • Durvju rokturi
  • Visas detaļas, kuras var izņemt no sadegšanas kameras
  • Elektronika (1 reizi katram daļas tipam)
  • Krāsa

Garantija neattiecas uz darbu. Garantija nav spēkā, ja iekārtu nav uzstādījis un nepārbaudījis kompetents uzstādītājs un saskaņā ar instrukcijām, kas ietvertas iekārtai pievienotajā uzstādīšanas rokasgrāmatā.
 

 

 

Mēs esam šeit.

Sazinieties ar BALKAN ENERGY atbalsta dienestu

Sazinieties ar mums tiešsaistē, izmantojot tērzēšanu vai sūtiet e-pastu, un saņemiet atbalstu no eksperta savā datorā, mobilajā ierīcē vai planšetdatorā.

[email protected]