Menu
Your Cart

Piegādes politika

 

Lai nodrošinātu jums pilnīgu sirdsmieru, mēs nosūtām savus pasūtījumus ar kurjeru
un nodrošinām jums izsekošanas numuru.

Mēs īpaši rūpējamies par produktiem, lai tie būtu efektīvi iepakoti un izvairītos no bojājumiem.

 

KO MĒS PIEDĀVĀJAM?

 

PIK IESPĒJAMS ĀTRA
PIEGĀDE

Bezmaksas piegāde noteiktiem produktiem*

 

KRAVU APDROŠINĀŠANA

 

PIEGĀDE UZ
JŪSU ietvi

 

Kā es varu pārbaudīt pasūtījuma statusu?

Kad pasūtījums būs iesaiņots un nosūtīts, jūs saņemsit paziņojumu ar izsekošanas informāciju.

Cik ātri notiek  izpilde un  piegāde?

Kad prece(-es) būs nosūtīta, jūs saņemsiet e-pastu, kurā būs ietverta jūsu izsekošanas informācija. Lielākajai daļai iekšzemes pasūtījumu piegādes laiks ir no 10 līdz 14 dienām .

Dažos ļoti retos gadījumos var rasties kavēšanās.

Mēs strādājam ar šādiem kurjeriem:  dhl-shipping-balkan-energy-1  un dbschenker-shipping-balkan-energy-1

Kādas ir piegādes izmaksas?

Mēs piedāvājam vienotu piegādes likmi, pamatojoties uz visa groza svaru:

0-1 kg. €5
1-10 kg. €15
10-20 kg. €20
20-30 kg. €30
30+ kg. €60

Mēs piedāvājam bezmaksas pakalpojumus tikai produktiem*.
* Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs piedāvājam piegādi tikai līdz jūsu ietvei .

Vai sūtāt starptautiski?

BALKAN ENERGY piegādā uz šo: 

Andora, Austrija, Beļģija, Bulgārija, Horvātija, Kipra, Čehija, Dānija, Igaunija, Francija, Vācija (Dodieties uz balkanenergy.de ), Grieķija , Ungārija, Īrija, Itālija, Latvija, Lihtenšteina, Lietuva, Luksemburga, Monako, Nīderlande, Polija , Portugāle, Rumānija, Sanmarīno, Slovākija, Slovēnija, Spānija.

KAS IR KRAVAS APDROŠINĀŠANA UN CIK TĀ MAKSĀ?

Šī ir apdrošināšana, kas parasti aizsargā sūtījumus no nozaudēšanas, bojājumiem vai zādzībām pārvadāšanas laikā. Šis segums pārsniedz pamata atlīdzību apdrošināšanu, kas var tikt nodrošināta, un tā atlīdzinās preču norādīto vērtību, ja segtais notikums notiek kravas tranzīta laikā.
Kravas apdrošināšana sniedz jums pārliecību, ka gadījumā, ja tranzītā kaut kas noiet greizi, jūs saņemsiet kompensāciju par vērtību, pamatojoties uz komercrēķinu. Ja komercrēķina nav, summas noteikšanai tiks izmantota tirgus vērtība. Tiks kompensēti arī transporta izdevumi.
Mūsu Kravas apdrošināšanas maksa tiek noteikta atkarībā no preces veida. To var pievienot izrakstīšanās laikā.

Ko darīt, ja mans sūtījums ir pazaudēts?

Pretenzijas par transportēšanas laikā pazaudētajām pakām Jums ir jānosūta uz [email protected] ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā pēc pasūtījuma veikšanas.

Ja jūsu norādītā piegādes adrese ir pareiza, mēs segsim rezerves pasūtījuma nosūtīšanas izmaksas.

Turklāt, lai atrastu trūkstošo sūtījumu, būtu prātīgi atrast ar kurjera pakalpojumu sniedzēju.

Mans pasūtījums parāda, ka tas ir atgriezts sūtītājam, kas notiek?!

Ja izsekošanas informācija jums tika piegādāta pareizi, bet tā netika pieprasīta, nepieprasītie sūtījumi tiek atgriezti mums.

Pasūtī, kas nav pieprasīti vai kuriem bija norādīta nepareiza adrese, tiks piemērotas jaunas piegādes maksas .

Kas notiek, kad mans pasūtījums tiek atgriezts?

Sūtījumi, kas nav pieprasīti vai kuriem ir norādīta nepareiza adrese, tiks atgriezti mums. Ja tā notiek, par izmantotajiem kurjera pakalpojumiem tiks piemērotas jaunas piegādes maksas.

Kā es varu atcelt savu pasūtījumu?

Ja vēlaties mainīt vai atcelt pasūtījumu, lūdzu, pēc iespējas ātrāk ar mums, rakstot uz e-pastu [email protected] .

Tiklīdz mūsu noliktava ir nosūtījusi jūsu pasūtījumu, var tikt piemērota papildu maksa.

 

 

Vai joprojām ir jautājumi? Mēs vienmēr esam šeit, lai palīdzētu.


Nosūtiet mums e-pastu uz  [email protected]